Statistikaameti andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu veebruaris 683 miljonit eurot. Võrreldes eelmise aasta sama kuuga suurenes müügitulu püsivhindades 4%.

- Jaemüügi kasv aeglustus
- Foto: Andres Haabu
Statistikaameti analüütiku Johanna Linda Pihlaku sõnul kasvas müügitulu jaanuaris aastases võrdluses 8%, veebruaris aga kasv aeglustus. Müügitulu suurenes nii mootorikütuse jaemüügiga tegelevates ettevõtetes kui ka toidukaupade ja tööstuskaupade kauplustes. „Suurima kasvu tegid mootorikütuse jaemüügiga tegelevad ettevõtted, kus müügitulu suurenes 2021. aasta veebruariga võrreldes 10%. Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 4% ja toidukauplustustel 2%,“ täiendas Pihlak.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.