• 14.04.22, 09:00

Punch Club: eestlased õpivad alles tundma valmiskokteilide võlu

Ettevõtte kaasasutaja ja tegevjuht Kristjan-Walter Kask ütles, et Eestis ei ole kokteilikultuur nii palju arenenud kui seda on USAs ning Ühendkuningriikides. Tema sõnul oleksid nad võinud alustada enda tegevust mõnes sellises riigis, kus ready-to-drink kokteilid on turul kindla koha leidnud.
Ettevõtte kaasasutaja ja tegevjuht Kristjan-Walter Kask
  • Ettevõtte kaasasutaja ja tegevjuht Kristjan-Walter Kask
  • Foto: Jaanar Nikker
Täna on Punch Club võtnud kindla fookuse laieneda ja kasvatada ennast aktiivselt välisturgudel, kuid samuti ei ole unustatud ka koduturgu, kus pakutakse klientidele mitmeid põnevaid ja mugavalt kasutatavaid tooteid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele