13. aprillil kutsus Kaubamaja tuntud Eesti naised uhiuude Naistemaailma. Uuenenud ei ole ainult välisilme, vaid ka moemärkide valik.

- Kaubamaja uuenenud Naistemaailm
- Foto: Erik Riikoja
"Uus Naistemaailm Tallinnas on koht, kust iga naine leiab selle miski, mis just teda paelub. On selleks siis mõnusalt avarad saalid, helged värvid või mitmekesine moemärkide valik,“ räägib Kaubaamaja AS turundusdirektor Enel Kolk. Sisearhidektide Tarmo Piirmetsa ja Anni Kotovi sisekujundusbüroost Pink ning Kaubamaja meeskonna tihedas koostöös jaotati uus Naistemaailm justkui mitmeks eriilmeliseks oaasiks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.