• 18.04.22, 16:45

Kas Eesti tootjate sortimenti on hakatud toidukettides vähendama?

Üldine hinnatõus, Lidli turule tulek, aga ka teiste rahvusvaheliste jaekettide hinna- ja ostupoliitika on tekitanud küsimuse Eesti toodete sortimendi osas. Kas tõesti on kõik need muudatused tekitanud olukorra, et Eesti tootjate sortimenti on hakatud meie toidukettides vähendama?
Kas Eesti tootjate tooteid on hakatud toidukettides vähendama?
  • Kas Eesti tootjate tooteid on hakatud toidukettides vähendama?
  • Foto: Raul Mee
Rimi ostujuhi Talis Raaki sõnul on Eesti toodete osakaal erinevates kategooriates väga erinev, ulatudes näiteks piima ja juustu kategooriates üle 90% kogu toodete arvust. “Eesti toodete sortimendi osakaal on püsinud suures pildis stabiilsena, näeme viimasel ajal siin pigem kasvu. Seni on kohaliku kauba osakaal meie poodides olnud pool kogu sortimendist.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele