• 18.05.22, 13:35

Söömine keskuste restoranides on taastumas pandeemiaeelsele tasemele

Kaubanduskeskuste söögikohad said pandeemias kohapeal söömise keelust tugeva löögi. Kas pärast piiranguteaegseid pause on inimeste söömisharjumused restoranides muutunud?
Inimesed on hakanud taas ostukeskuste restorane külastama.
  • Inimesed on hakanud taas ostukeskuste restorane külastama.
  • Foto: Andras Kralla/Äripäev
Kristiine Keskuse ja Rocca al Mare Keskuse juhi Kristjan Maaroosi sõnul pole keskuste kohvikutes ja restoranides söömine veel saavutanud koroonaeelset taset, ent piirangute kadumise järel on see hakanud silmnähtavalt taastuma. „Käibe ja külastatavuse tõusu on näha nii kiirtoidu restoranides, kui ka à la carte toidukohtades. Eriti nädalavahetustel meeldib inimestele pika koroonapausi järel jälle pere ja sõpradega sööki või jooki nautida. Positiivsest trendist tõugatuna on meil tulevikus plaanis mitmed investeeringud meie keskuste toitlustuse valiku ja üldise atmosfääri arendamiseks,“ sõnas Maaroos.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele