A1000 Marketi juht: jutud kahekordsest õllehinnast on liialdus ja ahnus
Odavpoodide keti A1000 Marketi juhi Tarmo Lauringu sõnul on hoiatused sügiseks kahekordseks tõusvast õlle hinnast selgelt ülepaisutatud ning ka paljude teiste kaupade puhul üritatakse praegu kasutada soodsat aega hinna tõstmiseks.
Foto: LIIS TREIMANN
„Jah, kõigi kulud on tõesti suurenenud, aga sisendhinnad pole ei kaubanduses ega tootmises poole võrra tõusnud. Näiteks on tootmises suur komponent tööjõud, aga palgad ei kasva ju suvega kaks korda. Kaubanduses on praegu selgelt palju hinnaudu ja keerulise aja nahaalset ärakasutamist,“ ütles Lauring.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.