"Toidu ränga hinnatõusu tingimustes peame kõik ekstra pingutama, et kõrge kvaliteediga kodumaise toidu tootmine ja tarbimine säiliks," ütleb Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.

- Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük
- Foto: Vallo Kruuser
HKScani Baltikumi äridirektor Kristina Mustonen-Shevelevskyi sõnul otsivad tarbijad alternatiive odavama hinna näol, aga samas eelistatakse oma toidulaual kvaliteetset toitu nii palju kui võimalik ja antakse ehk veidi järele tarbitavas mahus. “Hiljuti viis Norstat läbi ka uuringu, mis puudutas kanaliha tarbimist. Sellest selgus, et maitse ja hinna kõrval on tarbijate jaoks oluline liha kodumaine päritolu. Samuti oli 91% vastanute jaoks antibiootikumivaba kanaliha oluline, seega kvaliteedis tarbija veel järeleandmisi ei tee,” ütles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.