• 01.07.22, 08:56

Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liit suunab eestimaalasi vastutustundlikumalt alkoholi tarbima

Juba 2017. aastast on Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liit korraldanud kampaaniat „Kui võtad, võta vett vahele“. Äsja algas kampaania järgmine laine, mis leiab aset just juulikuus.
Juba 2017. aastast on Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liit korraldanud kampaaniat „Kui võtad, võta vett vahele“.
  • Juba 2017. aastast on Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liit korraldanud kampaaniat „Kui võtad, võta vett vahele“.
Turu uuringute poolt tehtud uuringu kohaselt peab 2/3 eestimaalastest taolisi kampaaniaid vajalikuks. „Kui võtad, võta vett vahele“ kampaaniasõnum on jõudnud 39% täisealise eestimaalaseni ja 87% nendest, kes kampaaniat märkasid ning alkoholi tarbivad, kinnitab, et võtab vett vahele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele