• 06.07.22, 16:18

Aianduskeskused: inimesed valmistuvad keerulisemaks sügiseks

Aianduskeskuse Gardesti juhatuse liikme Kristian Kalgani sõnul on koroonaaegne kiire käibe kasv tänaseks vaibunud.
Sel aastal on olnud tavapärasest suurem köögiviljataimede nõudlus, mis võib näidata, et inimesed valmistuvad keerulisemaks sügiseks.
  • Sel aastal on olnud tavapärasest suurem köögiviljataimede nõudlus, mis võib näidata, et inimesed valmistuvad keerulisemaks sügiseks.
  • Foto: Liis Treimann
Kalgani sõnul on hakanud koroonaaegne kiire käibekasv vaibuma. Eelmisel suvel olid riigis kehtestatud veel piirangud, mille tõttu ostlesid inimesed rohkem e-poest. Täna soovivad Kalgani sõnul inimesed ise keskuses kohapeal käia. “Seda oli näha kohe, kui piirangud maha võeti. Loomulikult on ka e-kaubandus inimeste seas oma koha leidnud ja inimesed kasutavad e-poodi hea meelega oma ostukanalina,” põhjendas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele