2022. aasta teise kvartali müügikasv ja tegevuskulude vähendamine tõid ettevõtte teise kvartali puhaskahjumi ligi miljoni euroni.

- Ivo Nikkolo pood
- Foto: Liis Treimann
Võrreldes möödunud aasta sama ajaga vähenes müügitulu tänavu teises kvartalis 28% võrra. Mullust tulemust mõjutasid aga sellel perioodil tehtud toetussummade väljamaksmised, mis omakorda mõjutasid otseselt tegevuskulusid ja kasumit. Võttes arvesse mulluseid toetussummasid, kahanesid grupi turustus- ja üldhalduskulud võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.