Juveelehete müümisele spetsialiseerunud Given Grupi 2022. aasta teise kvartali müügitulu oli 3,2 miljonit eurot mis on 72% suurem, kui eelmisel aastal samal perioodil.
Lätis kasvatati teises kvartalis müüki 62% ning Eestis 132%. Ettevõte avas teises kvartalis 9 uut kauplust – 1 Lätis, 3 Eestis ja 5 Leedus. Juuli keskpaigaga seisuga on ettevõttel üle Baltikumi 57 kauplust, millest 42 on Lätis, 8 Eestis ja 6 Leedus.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.