Juveelehete müümisele spetsialiseerunud Given Grupi 2022. aasta teise kvartali müügitulu oli 3,2 miljonit eurot mis on 72% suurem, kui eelmisel aastal samal perioodil.
Lätis kasvatati teises kvartalis müüki 62% ning Eestis 132%. Ettevõte avas teises kvartalis 9 uut kauplust – 1 Lätis, 3 Eestis ja 5 Leedus. Juuli keskpaigaga seisuga on ettevõttel üle Baltikumi 57 kauplust, millest 42 on Lätis, 8 Eestis ja 6 Leedus.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.