• 12.08.22, 11:54

Rimi: tuleb sulgeda kauplusi, mis on oma aja ära elanud

Viimasel ajal on palju näha olnud, et Rimi teeb enda erinevates kauplustes tühjendusmüüke. Ettevõtte tegevjuhi Vaido Padumäe sõnul teevad nad tühjendusmüüke kahel põhjusel, kas kauplus on tarvis ümber ehitada või sulgeda.
Rimi Eesti juht Vaido Padumäe
  • Rimi Eesti juht Vaido Padumäe
  • Foto: Andres Haabu
„Kaupluste võrgustiku uuendamine on jaeketi igapäeva osa. Avame uusi poode arenevates ja kasvavates piirkondades ning samas tuleb ka sulgeda neid kauplusi, mis on oma aja ära elanud,“ kommenteeris Rimi Eesti juht Vaido Padumäe.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele