Rimi: tuleb sulgeda kauplusi, mis on oma aja ära elanud
Viimasel ajal on palju näha olnud, et Rimi teeb enda erinevates kauplustes tühjendusmüüke. Ettevõtte tegevjuhi Vaido Padumäe sõnul teevad nad tühjendusmüüke kahel põhjusel, kas kauplus on tarvis ümber ehitada või sulgeda.
„Kaupluste võrgustiku uuendamine on jaeketi igapäeva osa. Avame uusi poode arenevates ja kasvavates piirkondades ning samas tuleb ka sulgeda neid kauplusi, mis on oma aja ära elanud,“ kommenteeris Rimi Eesti juht Vaido Padumäe.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.