IKEA avab külastajatele oma kaupluse uksed juba järgmisel nädalal. Ettevõtte Baltikumi müügijuht Ian Stricklandi sõnul on kogu ehitusprotsess kulgenud plaanipäraselt ning poe avamiseks on kõik valmis.
IKEA Baltikumi müügijuht Ian Strickland sõnas, et avamispäeval ja ka nädalavahetusel on nende eesmärgiks tagada seda, et külastajatel oleks pidulik meeleolu ning pakkuda neile meeldivat ostuelamust. “Meie eesmärk on pakkuda madalaid hindu iga päev. Allahindluskampaaniad on IKEA-s kaks korda aastas, kui tehakse ruumi uutele kollektsioonidele,” sõnas Strickland.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rootsi mööblifirma IKEA avab 25. augustil oma esimese poe Eestis. 30 000 m2 suurune pood asub Tallinna lähistel Kurnas ning seal on kohe kaasa ostmiseks ligi 9000 kodusisustustoodet. Lisaks avatakse Kurnas pea 400-kohaline Rootsi restoran, kus pakutakse nii hommiku-, lõuna- kui õhtusööki ning maailmakuulsaid lihapalle.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.