Augustis taasavati Balti jaama turul uuele müügipinnale kolinud Kalevi šokolaadipood, kus nüüdsest saab toodete eest tasuda ka iseteeninduskassas.

- Kalevi šokolaadipoes avati esimene iseteeninduskassa.
- Foto: Kalev
Orkla Eesti jaemüügijuhi Tiina Ansperi sõnul on tal hea meel, et esimene iseteeninduskassa avati just uuenduskuuri läbinud Balti jaama Kalevi šokolaadipoes. „Avasime Balti jaama turul värskenduskuuri läbinud Kalevi šokolaadipoe augusti keskel ning see kauplus on esimene üheksast Kalevi šokolaadipoest, kus nüüd iseteeninduskassat kasutada saab. Uus kauplus on suur ja avar ning tootevalik väga lai. Lähiaastatel loodame iseteeninduskassad avada ka meie teistes suuremates šokolaadipoodides üle Eesti, kuid teeme seda järk-järgult," sõnas Ansperi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.