• 01.09.22, 13:09

Üle kolmandiku Eesti elanikest on hiljuti hakanud tegema keskkonnasõbralikumaid tarbimisotsuseid

Enam kui kolmandik ehk 35% Eesti elanikest kinnitab, et on viimastel aastatel oma tarbimiskäitumist keskkonnasõbralikumaks muutnud. Põhjalikumalt mõeldakse oma igapäevaste valikute üle, muuhulgas ka millist poekotti kasutada, selgus uuringufirma Norstat poolt kaupluseketi Lidl tellimusel Baltikumis sel suvel läbi viidud uuringust.
Üle kolmandiku Eesti elanikest on hiljuti hakanud tegema keskkonnasõbralikumaid tarbimisotsuseid
  • Foto: Lidl
Kui ligi pooled (47%) eestlastest vastanutest kinnitasid, et on alati püüdnud teha keskkonnasõbralikumaid valikuid, siis enam kui kolmandik (35%) kinnitas, et nende harjumused on selles suunas muutunud just viimastel aastatel. Näiteks märkis 63% vastanutest, et külastavad toidupoodi regulaarselt oma ostukotiga ning 40%, et peavad ostukoti puhul oluliseks selle valmistamisviisi ja materjali.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.03.25, 11:05
Kolm erinevat valdkonda, üks lahendus: NG Logistics, Kaupmees & Ko ja Tele2 Eesti tõhustasid tööprotsesse elektrooniliste hinnasiltidega
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele