• 01.09.22, 13:09

Üle kolmandiku Eesti elanikest on hiljuti hakanud tegema keskkonnasõbralikumaid tarbimisotsuseid

Enam kui kolmandik ehk 35% Eesti elanikest kinnitab, et on viimastel aastatel oma tarbimiskäitumist keskkonnasõbralikumaks muutnud. Põhjalikumalt mõeldakse oma igapäevaste valikute üle, muuhulgas ka millist poekotti kasutada, selgus uuringufirma Norstat poolt kaupluseketi Lidl tellimusel Baltikumis sel suvel läbi viidud uuringust.
Üle kolmandiku Eesti elanikest on hiljuti hakanud tegema keskkonnasõbralikumaid tarbimisotsuseid
  • Foto: Lidl
Kui ligi pooled (47%) eestlastest vastanutest kinnitasid, et on alati püüdnud teha keskkonnasõbralikumaid valikuid, siis enam kui kolmandik (35%) kinnitas, et nende harjumused on selles suunas muutunud just viimastel aastatel. Näiteks märkis 63% vastanutest, et külastavad toidupoodi regulaarselt oma ostukotiga ning 40%, et peavad ostukoti puhul oluliseks selle valmistamisviisi ja materjali.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele