Tarbijate oodatud E-smaspäev toimub senise kahe korra asemel nüüd neli korda aastas, e-poodide ühiskampaania käigus teevad sajad veebipoed ulatuslikke sooduspakkumisi.

- Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
„Selle nädala esmaspäeval korraldatud E-smaspäev õnnestus igati edukalt – nii pakkumiste ulatuse kui ka tarbijate tagasiside põhjal –, mistõttu oleme otsustanud juba järgmisel aastal E-smaspäeva korraldada neli korda. Ühiskampaania leiab edaspidi aset märtsis, mais, septembris ja novembris ning seda iga kuu esimesel esmaspäeval,“ ütles Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.