Septembri jooksul võtavad kõik Lidli kauplused Eestis kasutusele uue, senisest tunduvalt keskkonnasõbralikuma ja samas ka vastupidavama kassatšeki paberi.
Visuaalselt eristuv helesinine termopaber on saanud rahvusvahelise FSC-sertifikaadi, mis tõendab, et see on toodetud keskkonnasõbralikult. Lidlis kasutusele võetav tšekipaber on fenoolivaba ega kasuta keemilisi lisandeid, mis muudab selle looduse jaoks ohutuks ja täielikult ümbertöödeldavaks. Samas on tšekipaber päikesevalguse suhtes vastupidav ja seda saab vajadusel pikka aega säilitada, kartmata teksti tuhmumist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.