• 12.10.22, 15:33

Toidukettide juhid: ilmselt tuleb hakata sortimenti kärpima

Eesti suuremate jaekettide esindajad prognoosivad, et ka järgmine aasta ei muutu olukord võrreldes tänasega väga palju paremaks. Tõsi, ka olulist halvenemist ei prognoositud.
Toidukettide juhid ei arva, et ka järgmisel aastal võiks olukord hakata paremaks muutuma.
  • Toidukettide juhid ei arva, et ka järgmisel aastal võiks olukord hakata paremaks muutuma.
  • Foto: Raul Mee
Üldjoontes arvati, et tänane olukord säilib: tarbijad on ettevaatlikud, hind on ostuotsuse juures oluline argument, maailmaturu hinnad on jätkuvalt ebastabiilsed. Paar vastajat arvasid siiski, et sisendhindade kasvust kantud üldine kiire hinnatõus on ära olnud, kuid üksikute kaubagruppide või üksikutest mõjutajatest kantud hinnatõuse võib ette tulla veelgi, näiteks võib energiahind jätkuvalt toiduainete hindu mõjutada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele