Äripäeva Infopanga koostatud ehitusmaterjalide müüjate konkurentsiraportist selgus, et üle-eelmise aasta lõpus Eestis esimese kaupluse avanud Leedu ehituspood Depo jõudis möödunud aastal müügituluga juba peaaegu Bauhausile järele
Kui vaadata Eestis tegutsevate suurte ehituskettide käibeid ning võrrelda neid möödunud aastaga siis on näha, et müügitulu on küll kasvanud aga turupositsioonis on toimunud järeleandmisi. Ehitusketid suurendasid enda käivet aastases võrdluses umbes 11 protsenti.
Soe talv on ehituskaupade müüki kasvatanud ning kaupmehed on müüginumbritega rahul. Samal ajal ähvardavad nende sõnul jõulised allahindluskampaaniad kogu sektori usaldusväärsust.
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.