• 20.10.22, 16:41

Ehitusmaterjalide müüjad: eelmisele aastale omast hurraad enam pole

Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõivu sõnul on ehitusmaterjalide müügis jahenemine juba tuntav ning juhid on muutunud ettevaatlikuks.
DEPO pood.
  • DEPO pood.
  • Foto: Liis Treimann
Äripäeva Infopanga koostatud ehitusmaterjalide müüjate konkurentsiraportist selgus, et üle-eelmise aasta lõpus Eestis esimese kaupluse avanud Leedu ehituspood Depo jõudis möödunud aastal müügituluga juba peaaegu Bauhausile järele

Seotud lood

Uudised
  • 16.09.22, 11:46
Turuülevaade: Lätist saabunud Depo näpistas konkurentidelt turuosa endale
Kui vaadata Eestis tegutsevate suurte ehituskettide käibeid ning võrrelda neid möödunud aastaga siis on näha, et müügitulu on küll kasvanud aga turupositsioonis on toimunud järeleandmisi. Ehitusketid suurendasid enda käivet aastases võrdluses umbes 11 protsenti.
Uudised
  • 13.02.20, 09:07
Ehituskaupade müüjad: pidu ei saanud detsembriga läbi
Soe talv on ehituskaupade müüki kasvatanud ning kaupmehed on müüginumbritega rahul. Samal ajal ähvardavad nende sõnul jõulised allahindluskampaaniad kogu sektori usaldusväärsust.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele