Alates oktoobrist on Kaubamaja AS-i turundusdirektor taas Britta Ratas, kes naasis lapsehoolduspuhkuselt. Ratase eesmärk on hoida Kaubamaja kui moe-, ilu- ja kaubandusvaldkonna liidri kuvandit ning pakkuda klientidele emotsionaalset ostlemiskogemust.

- Britta Ratas
- Foto: SANDRA PALM PHOTOGRAPHY
„Pean tunnistama, et olen taasalustamisest väga elevil,“ tõdes Britta Ratas. „Võrreldes nelja aasta tagusega ei ole muutunud mitte ainult mood ja trendid, vaid kogu ühiskond ja vaade maailmale. Pandeemia, sõda – erinevate kriiside ülesloetlemiseks jääb juba sõrmedest puudu. Maailm on mõne aastaga justkui pea peale pööratud ja kõik see mõjutab kõigi meie igapäevaseid tegevusi, olgu see siis tarbijana, kaupmehena, moeloojana või turundajana,“ sõnas Ratas. Ta lisas, et kuigi uuesti vanas ametis alustamisel seisab ees mitmeid väljakutseid, on need tema jaoks tõeliseks inspiratsiooniks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.