Autor: Kaubandus.ee • 25. oktoober 2022

Nautica keskuse juht: võidavad need, kellel on üldse kaupa, mida müüa

Tallinna kaubanduskeskused on nii käibelt kui külastatavuse numbritelt jõudnud tagasi 2019. aastasse ehk koroonaeelsele tasemele, leiab Nautica keskuse ja Lasnamäe Centrumi juht Teana Baskirtseva. Mitmes turusegmendis, näiteks elektroonikasektoris, võidavad hetkel need, kellel on üldse kaupa, mida pakkuda.

„Suvi tõi kaasa märkimisväärsed tõusunumbrid – kolmandas kvartalis kasvas Nautica keskuses müük võrreldes möödunud aastaga 39% ja külastatavus 45%. Ka eelmised kaks kvartalit olid tugevad. Sarnast kasvutrendi on näha ka linna teistes kaubanduskeskustes, mis lubab eeldada, et oleme koroonaaegsest agooniast välja tulemas,“ selgitas Teana Baskirtseva.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Sigrid HiisKaubandus.ee toimetajaTel: 5681 4070