• 25.10.22, 11:27

Nautica keskuse juht: võidavad need, kellel on üldse kaupa, mida müüa

Tallinna kaubanduskeskused on nii käibelt kui külastatavuse numbritelt jõudnud tagasi 2019. aastasse ehk koroonaeelsele tasemele, leiab Nautica keskuse ja Lasnamäe Centrumi juht Teana Baskirtseva. Mitmes turusegmendis, näiteks elektroonikasektoris, võidavad hetkel need, kellel on üldse kaupa, mida pakkuda.
Nautica keskuse juht: võidavad need, kellel on üldse kaupa, mida müüa
„Suvi tõi kaasa märkimisväärsed tõusunumbrid – kolmandas kvartalis kasvas Nautica keskuses müük võrreldes möödunud aastaga 39% ja külastatavus 45%. Ka eelmised kaks kvartalit olid tugevad. Sarnast kasvutrendi on näha ka linna teistes kaubanduskeskustes, mis lubab eeldada, et oleme koroonaaegsest agooniast välja tulemas,“ selgitas Teana Baskirtseva.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 16:16
Messil EuroCIS 2025 keskenduti tõhususe suurendamisele jaekaubanduses
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele