Autor: Kaubandus.ee • 25. oktoober 2022

Nautica keskuse juht: võidavad need, kellel on üldse kaupa, mida müüa

Tallinna kaubanduskeskused on nii käibelt kui külastatavuse numbritelt jõudnud tagasi 2019. aastasse ehk koroonaeelsele tasemele, leiab Nautica keskuse ja Lasnamäe Centrumi juht Teana Baskirtseva. Mitmes turusegmendis, näiteks elektroonikasektoris, võidavad hetkel need, kellel on üldse kaupa, mida pakkuda.

„Suvi tõi kaasa märkimisväärsed tõusunumbrid – kolmandas kvartalis kasvas Nautica keskuses müük võrreldes möödunud aastaga 39% ja külastatavus 45%. Ka eelmised kaks kvartalit olid tugevad. Sarnast kasvutrendi on näha ka linna teistes kaubanduskeskustes, mis lubab eeldada, et oleme koroonaaegsest agooniast välja tulemas,“ selgitas Teana Baskirtseva.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700