Kolmandik Eesti elanikest kulutab jõulukinkidele sama palju kui eelmisel aastal
Umbes kolmandik Eesti elanikest kavatseb tänavu jõulukinkidele kulutada sama palju kui mullu. Kõige sagedamini jääb kingituste kogueelarve 101 ja 200 euro vahele, näitab rahvusvahelise pakifirma Venipak tellimusel läbi viidud uuring.
Eesti vastajatest märkis 35%, et nad kavatsevad jõulukinkidele kulutada sama palju kui eelmisel aastal. Ka Läti ja Leedu elanike seas on see kõige populaarsem plaan, vastavalt 32 ja 34 protsendiga. Mullusest veidi vähem kulutaks Eestis 17% ning Lätis ja Leedus 19% vastanutest, teatas Venipak.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.