• 10.11.22, 08:59

Kantar Emor: Boonusraha kogumine on Eesti elanike jaoks kõige olulisem kliendikaardi hüve

Tänavu kaardistatud lojaalsusprogrammide uuringust selgub, et Eesti inimeste jaoks on boonusraha kogumine üks kõige olulisem püsikliendiprogrammide hüve. Eriti oluline on see noorte inimeste jaoks. Olulisuselt teine hüve on vaid kliendikaardiga kehtivad eripakkumised. Kokku kaardistati uuringus 16 erisugust hüve, mida lojaalsusprogrammid Eesti turul pakuvad.
Partnerkaart on kõige laiema liikmeskonnaga püsikliendiprogramm
  • Partnerkaart on kõige laiema liikmeskonnaga püsikliendiprogramm
  • Foto: Tanel Meos
Kõige laiema liikmeskonnaga püsikliendiprogramm on Partnerkaart, teisel kohal on Sinu Rimi. Jaekettide lojaalsusprogrammid on valdavalt laia kasutatavusega, kuna enamik inimesi käib toidupoodides – seetõttu on ka jaekettide programmid kõik liikmelisuse esikümnes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.07.25, 12:10
Mugav ja soodne makselahendus e-kaupmeestele – pangalingid LHVst
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele