• 10.11.22, 08:59

Kantar Emor: Boonusraha kogumine on Eesti elanike jaoks kõige olulisem kliendikaardi hüve

Tänavu kaardistatud lojaalsusprogrammide uuringust selgub, et Eesti inimeste jaoks on boonusraha kogumine üks kõige olulisem püsikliendiprogrammide hüve. Eriti oluline on see noorte inimeste jaoks. Olulisuselt teine hüve on vaid kliendikaardiga kehtivad eripakkumised. Kokku kaardistati uuringus 16 erisugust hüve, mida lojaalsusprogrammid Eesti turul pakuvad.
Partnerkaart on kõige laiema liikmeskonnaga püsikliendiprogramm
  • Partnerkaart on kõige laiema liikmeskonnaga püsikliendiprogramm
  • Foto: Tanel Meos
Kõige laiema liikmeskonnaga püsikliendiprogramm on Partnerkaart, teisel kohal on Sinu Rimi. Jaekettide lojaalsusprogrammid on valdavalt laia kasutatavusega, kuna enamik inimesi käib toidupoodides – seetõttu on ka jaekettide programmid kõik liikmelisuse esikümnes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 08:30
PAX ja NixPAY toovad nutikad makselahendused igasse kaubanduskeskkonda
Makseterminalid on viimastel aastatel teinud läbi suure arenguhüppe. Kui varem täitsid nad üksnes maksete vastuvõtmise rolli, siis tänapäeva nutikad makseterminalid pakuvad võimalusi, mis toetavad aktiivselt ärikasvu. PAX Technology Android-põhised makseterminalid ja Nixori NixPAY tarkvara on selle arenguhüppe eesotsas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele