Autorid: Laura Reiter, Maarit Eerme • 11. november 2022

Säästukingitus ei tähenda alati vähest rahakulu

Säästlike kingituste tegemisel on märksõnadeks isetegemine, oma lähedaste tundmine ja kvaliteedi eelistamine kvantiteedile - üks korralik ja kvaliteetne toode on pikas perspektiivis palju jätkusuutlikum valik, kui proovida täita terve jõuluvana kingikott kaheldava väärtusega kingitustega.

Hortese turundusjuht Riina Ruus märkis, et kingituste tegemine on alati personaalne. „Kõige paremad on kingitused, mis on tehtud kingisaajale sooja südamega,“ sõnas ta ja lisas, et asjade kinkimine on tema hinnangul muutunud aastate jooksul üha keerulisemaks. „Oleme ju tarbimisühiskonnas kõik tunnistajaks, et tarbime kõike liiga palju. Seetõttu on väga tore, kui kingitegija tahab ja oskab mõelda jätkusuutlikult,“ ütles ta ja lisas, et toredad kingitused on kindlasti elamused – koos veedetud aeg, erinevate ürituste külastamised, ühised lõuna- või õhtusöögid. „Nii kingisaajal kui kingitegijal teevad kindlasti südame soojaks ka isetehtud kingitused. Olgu tegemist väikese käsitööga, iseküpsetatud maiustustega, isekasvatatud marja- ja köögiviljahoidistega vms,“ andis Hortese turundusjuht veel soovitusi, tuues välja, et pakuvad ka Horteses klientidele mitmeid töötubasid, kus kliendid saavad ise armsa kingituse meisterdada - näiteks villahaldja, ehteid, trühvli kompvekke või muud sarnast.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757