Säästlike kingituste tegemisel on märksõnadeks isetegemine, oma lähedaste tundmine ja kvaliteedi eelistamine kvantiteedile - üks korralik ja kvaliteetne toode on pikas perspektiivis palju jätkusuutlikum valik, kui proovida täita terve jõuluvana kingikott kaheldava väärtusega kingitustega.
Hortese turundusjuht Riina Ruus märkis, et kingituste tegemine on alati personaalne. „Kõige paremad on kingitused, mis on tehtud kingisaajale sooja südamega,“ sõnas ta ja lisas, et asjade kinkimine on tema hinnangul muutunud aastate jooksul üha keerulisemaks. „Oleme ju tarbimisühiskonnas kõik tunnistajaks, et tarbime kõike liiga palju. Seetõttu on väga tore, kui kingitegija tahab ja oskab mõelda jätkusuutlikult,“ ütles ta ja lisas, et toredad kingitused on kindlasti elamused – koos veedetud aeg, erinevate ürituste külastamised, ühised lõuna- või õhtusöögid. „Nii kingisaajal kui kingitegijal teevad kindlasti südame soojaks ka isetehtud kingitused. Olgu tegemist väikese käsitööga, iseküpsetatud maiustustega, isekasvatatud marja- ja köögiviljahoidistega vms,“ andis Hortese turundusjuht veel soovitusi, tuues välja, et pakuvad ka Horteses klientidele mitmeid töötubasid, kus kliendid saavad ise armsa kingituse meisterdada - näiteks villahaldja, ehteid, trühvli kompvekke või muud sarnast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.