• 22.11.22, 12:56

Selver toetab Eesti laste raskete haiguste varajast diagnoosimist

Selveri kauplustes käivitub täna 20ndat aastat järjest ja aasta lõpuni vältav heategevuskampaania „Koos on kergem“, millega kogutakse 16 Eesti lastehaiglale toetussumma diagnostika- või raviseadme ostu rahastamiseks.
Selver toetab Eesti laste raskete haiguste varajast diagnoosimist
  • Selver toetab Eesti laste raskete haiguste varajast diagnoosimist
Toetussumma koguneb Selveri kampaanias osalevate toodete müügist, klientide annetustest ja Selveri oma panusest, mis seejärel jaguneb Eesti 16 lastehaigla või kohaliku haigla laste- või sünnitusosakonna vahel. Kogusumma jaguneb haiglate vahel proportsioonis vastavas piirkonnas tehtud klientide annetuste ja ostudega.
Suurimad annetuste saajad Tallinna Lastehaigla Toetusfond ja SA Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefond plaanivad kampaania toel finantseerida ehhokardiograafi ja vastsündinute skriiningu aparatuuri soetamist.
Tallinna Lastehaigla Toetusfondi abil Tallinna Lastehaiglale soetatava ehhokardiograafiga uuritakse laste südameid kõrgsagedusliku ultraheliga. Sellise uuringumeetodi suurim eelis on mitteinvasiivsus, seetõttu saab teha riskivabalt uuringut kõigil, ka väga väikestel enneaegsetel. Uue kõrgetasemelise aparaadi hind koos lisadega on ca 250 000 eurot.
Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefond finantseerib annetussummaga vastsündinute skriininguprogrammi, millega on võimalik rasked haigused nagu spinaalne lihastroofia, tsüstiline fibroos aga ka kongenitaalne adrenaalne hüperplaasia avastada võimalikult varakult.
Ülejäänud toetusraha jaguneb projektis osalevate maakonnahaiglate vahel.
Tänavusel „Koos on kergem“ juubeliaastal osalevad Selveri koostööpartneritena Orkla, Prike, Tartu Mill ja Jungent.
Annetada saab Selveri kauplustes üle Eesti skaneerides SelveEkspressi puldi või Partner äpiga reklaammaterjali müügisaalis, jättes rahaline annetus sularahas annetustopsi või –kasti, aga ka ostes kampaaniatooteid – Kalevi šokolaade (Orkla), Vitteli vett (Prike), Tartu Milli ja Colgate’i (Jungent) tooteid – või ostes kassadesse paigutatud kampaaniašokolaade ja –helkureid. Kampaaniaperioodi jooksul tehtud ostude pealt lisab Selver kogunenud annetussummale oma panuse.
19 toimumisaasta jooksul on Selver annetanud Eesti lastehaiglatele või haiglate laste- ja sünnitusosakondadele ca 1,5 miljonit eurot. Eelmisel aastal kogus Selver koos klientide ja heade koostööpartneritega 120 000 eurot, millest 61 000 eurot läks Tallinna Lastehaigla Toetusfondile. Annetussumma eest loob Tallinna Lastehaigla emapiimapanka.
Kampaania tulemused teeb Selver teatavaks jaanuari jooksul, annetussummad antakse haiglatele üle veebruari alguseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.09.24, 13:08
Millised on LED-ekraani eelised võrreldes videoseinaga?
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele