• 30.11.22, 14:15

Premium brändide müüja: kukkumine võib tulla 2023. aasta esimeses kvartalis väga suur

Kuigi hetkel pole tarbijakäitumine Premium kaubamärke müüvate kaupmeeste tegevust tugevalt mõjutanud, tuntakse uue aasta ees siiski ärevust.
Premium brändide müüja: kukkumine võib tulla 2023. aasta esimeses kvartalis väga suur
  • Foto: Kalev Lilleorg
Lartusi tegevjuht Karin Mängeli sõnul läheb ettevõttel hetkel hästi, kuna nemad töötavad Premium segmendis ja selles valdkonnas on praegu raputused väiksemad. “Kliente jagub ning töötame väga intensiivselt kaubavalikuga. Neljas kvartal ongi meie valdkonnas hea aeg, aga pean tunnistama, et olen siiski ettevaatlik järgmise aasta osas. Kukkumine võib tulla 2023. aasta esimeses kvartalis väga suur,“ rääkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele