Ainult tellijatele
Autor: Merilin Merila • 30. november 2022
Ainult tellijatele

Premium brändide müüja: kukkumine võib tulla 2023. aasta esimeses kvartalis väga suur

Kuigi hetkel pole tarbijakäitumine Premium kaubamärke müüvate kaupmeeste tegevust tugevalt mõjutanud, tuntakse uue aasta ees siiski ärevust.
Autor: Kalev Lilleorg

Lartusi tegevjuht Karin Mängeli sõnul läheb ettevõttel hetkel hästi, kuna nemad töötavad Premium segmendis ja selles valdkonnas on praegu raputused väiksemad. “Kliente jagub ning töötame väga intensiivselt kaubavalikuga. Neljas kvartal ongi meie valdkonnas hea aeg, aga pean tunnistama, et olen siiski ettevaatlik järgmise aasta osas. Kukkumine võib tulla 2023. aasta esimeses kvartalis väga suur,“ rääkis ta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700