Kütusemüüja Olerex avas täna Ida-Virumaal Jõhvis suure ööpäevaringselt töötava täisteenindusjaama poe, kohviku ja pesulaga. Kahe viimase aastaga on Olerex avanud juba enam kui kümme uut tanklat üle Eesti.
„Kuna nägime Jõhvis ja antud asukohas senisest suuremat potentsiaali, otsustasime varasema automaattankla asemele täisteenindusjaama ehitada. Lisaks kohalikele ootame Jõhvi jaama ka linnast läbi sõitjaid ja raskeveokeid,“ sõnas Olerexi tegevjuht Piret Miller.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.