• 05.12.22, 13:18

Kaupmehed kauplusi sulgema ei kipu, rõhku pannakse hoopis uute avamisele

Kuigi kaupmehed jälgivad praegu väga hoolikalt, kust kohast kulusid kokku hoida, siis kauplusi pigem sulgema ei kiputa. Rõhku pannakse hoopis laienemistele ja uuendamistele.
Prisma peremarket
  • Prisma peremarket
  • Foto: Raul Mee
Prisma kommunikatsioonijuht Kristiina Tamberg rääkis, et Prisma strateegia Eestis näeb ette kasvu ja arengut, seega jätkatakse uute kaupluste avamisega. “Juba sel aastal avasime kolm kauplust, millega kasvas koguarv Eestis 14 poeni. Edasise kasvu plaanid on ka tulevateks aastateks.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele