Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda andis eelmisel nädalal toidumärgise „Tunnustatud Eesti toit“ ehk Pääsukesemärgi kaheksale Eestis toodetud toidutootele, nende hulgas oli ka Eesti Pagari uudistoode Peremehe Põrandaleib, mille esmatootmine oli samal nädalal.
Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhatuse liige Meeli Lindsaar ütles toodete hindamist kommenteerides, et jätkuvalt on „Tunnustatud Eesti toit“ ehk Pääsukesemärk Eesti tarbijate poolt hinnatuim ja tuntuim toidumärgis, mida on kinnitanud ka varasemad Eesti Konjunktuuriinstituudi tehtud uuringud. „Kõik esitatud tooted said ekspertkomisjonilt kõrge hinnangu ja positiivse tagasiside. Saame kinnitada, et Eesti toidutootjad teevad endiselt kvaliteetset ja suurepärast tööd,“ rõhutas Lindsaar. „Ühtlasi tahan tähelepanu juhtida Pääsukesemärgi saanud uudistootele, mis jõuab kohe-kohe ka kaupluselettidele. Selleks on Eesti Pagari Peremehe Põrandaleib, mille esmatootmine oli esmaspäeval,“ osutas Lindsaar.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.