Kuidas mõjutab raske majanduslik aeg e-kaubandust?
Mõni pood juba tunnetab langust, teine mitte. Kuidas hoida kulusid kokku ja müüke aktiivsena? Kogemust ja nõu jagavad Montonio, e-Selver, maarahvapood.ee, hammas32.ee ning E-Kaubanduse Liit.
E-poodidele makse- ja tarnelahendusi pakkuva ettevõtte Montonio Eesti turujuht Mark Erik Kink ütles, et nende statistika järgi on keskmine ostukorvi summa võrreldes aastataguse sama perioodiga veidi vähenenud ning ka ostude arv ühest e-poest on väiksem. “Nii kõrget inflatsiooni nägime viimati mitukümmend aastat tagasi, lihtsalt tuleb leida kokkuhoiukohti,” sõnas Kink.
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.