Läinud aasta jääb meelde, kui pöördeliste muutuste ja kiirete otsuste aasta. Aasta märksõnaks kujunes lisaks veebruaris alanud Venemaa sõjalisele agressioonile Ukrainas ka energiakriis ning erakordselt kiire inflatsioon, rääkis Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.

- Kaubamaja Grupi autokaubandus lõpetas aasta rekordkasumiga
- Foto: LIIS TREIMANN
Puusepp rääkis, et nad tundsid teravalt maailmas toimuvate sündmuste otsest mõju ettevõtte toimetulekule ja Eesti majandusele tervikuna. „Samas on keerulised ajad andnud tõuke otsida veelgi efektiivsemaid ja nutikamaid lahendusi, et vähendada energiakriisist tingitud kulubaasi tõusu. Oleme põhjalikult analüüsinud äriprotsesse ja optimeerinud oma tegevust, kliendikäitumisest tingituna on üle vaadatud kaupluste lahtiolekuajad,“ lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.