A1000 Market odavpoodide kett ei plaani iseteeninduskassasid enda kauplustesse panna, kuna nende hinnangul soovivad kliendid kassas näha inimest ning sellega hoiavad nad ka kohalikke töökohti, sõnas A1000 Market odavpoodide juht Tarmo Lauring.

- Iseteeninduskassad.
- Foto: Andres Haabu
Lauringu sõnul tuleb iseteeninduskassa poele tööjõukulu mõttes soodsam, aga tegelikult eelistab enamik kliente võimalusel endiselt inimlikumat ja kiiremat teenindust ehk tavakassasid. „Iseteeninduskassadega on pidevalt probleeme – masin ei loe triipkoodi, vanuse tõestamiseks peab kutsuma teenindaja ning lisaks piinlikud nn "pistelised" kontrollid varaste püüdmiseks,“ ütles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.