Eestlased tellisid möödunud aastal pakiautomaatidesse kokku ligi 12,4 miljonit pakki, mis on 2,3% rohkem kui aasta varem.
„Detsembris püstitati pakimahu rekord, kui Omniva, DPD ja Smartposti võrgustiku kaudu liikus üle 1,3 miljoni paki – aasta võrdluses kasv 4,9%,“ märkis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Eelmist aastat iseloomustab sisuliselt igakuine stabiilne kasv kümne protsendi võrra, mida samas sulatas ajavahemik aprill-mai. Siin tuleb aga arvestada konteksti, et 2021. aastal olid ostukeskused nendel kuudel koroonapandeemia tõttu suletud ja e-kaubandus näitas tavapärasest veel plahvatuslikumat kasvu. Kuigi 2021. aastal kasvas pakimaht koguni 50%, siis eestlased ületasid selle eelmisel aastal ikkagi 282 000 tellitud ja saadetud paki võrra.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.