• 25.01.23, 16:08

E-kaupmehed peaksid sel aastal päriselt hakkama investeerima oma e-poodidesse

Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät ja DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss tõid välja olulisi märksõnu selle kohta, millele e-kaupmehed võiksid sel aastal rohkem tähelepanu pöörata ning milliseid muutusi e-poodides läbi viia.
E-kaupmehed peaksid sel aastal päriselt hakkama investeerima oma e-poodidesse

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele