E-kaupmehed peaksid sel aastal päriselt hakkama investeerima oma e-poodidesse
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät ja DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss tõid välja olulisi märksõnu selle kohta, millele e-kaupmehed võiksid sel aastal rohkem tähelepanu pöörata ning milliseid muutusi e-poodides läbi viia.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.