Eelmist aastat jääb jaekaubanduses iseloomustama vähenenud maht ja kiire hinnatõusu tõttu kasvanud käive, Rootsi ICA gruppi kuuluval Rimil suurenes käive vähem kui konkurentidel.
Rimi käive Eestis oli aasta viimases kvartalis 116 miljonit eurot ning aastas kokku 441 miljonit eurot ehk vastavalt 5 ja 8 protsenti rohkem kui aasta varem. Eestis tõusis statistikaameti andmetel supermarketite käive aastas 12 protsenti ja viimases kvartalis 14 protsenti.
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.