• 08.02.23, 12:53

Rimi käibe kasv jäi turule alla

Eelmist aastat jääb jaekaubanduses iseloomustama vähenenud maht ja kiire hinnatõusu tõttu kasvanud käive, Rootsi ICA gruppi kuuluval Rimil suurenes käive vähem kui konkurentidel.
Rimi käibe kasv jäi turule alla
  • Foto: Liis Treimann
Rimi käive Eestis oli aasta viimases kvartalis 116 miljonit eurot ning aastas kokku 441 miljonit eurot ehk vastavalt 5 ja 8 protsenti rohkem kui aasta varem. Eestis tõusis statistikaameti andmetel supermarketite käive aastas 12 protsenti ja viimases kvartalis 14 protsenti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele