Uuringufirma Dive poolt 2022 aasta lõpus ja 2023 alguses läbi viidud valdkonnauuring selgitas taas välja parimat teenindust pakkuvad pangad. Seekord viid hindamine esmakordselt läbi kahes teeninduskanalis.
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping-ut ehk testostude meetodit kasutades. Aastal 2022 teostati pankade valdkonnauuring kahes teeninduskanalis - telefonikõnede teel ning pangakontori külastustena. Igasse panka sooritati kokku 10 telefonikõnet ning tehti 10 külastust. Testkliendid pöördusid panga poole sooviga avada arvelduskonto. Kogu Baltikumis sooritati kokku 160 kõne ja 160 külastust. Eestis tehti LHV, SEB, Citadele, Coop, Swedbank ja Luminor panka kokku 60 kõne ning 60 külastust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.