Autor: Kaubandus.ee • 28. veebruar 2023

Baltika Grupi müügitulu pöördus aasta lõpus kasvule

Rõivaste jaemüüja Baltika Grupp suurendas eelmise aasta neljandas kvartalis müügitulu seitsme protsendi võrra 2,8 miljoni euroni võrreldes eelmise aasta sama ajaga. Aasta kokkuvõttes jäi ettevõte eelmise aasta 9,6 miljoni euro suurune müügitulu 18 protsendiga alla 2021. aasta tulule.

Baltika Grupi juhatuse esimehe Brigitta Kippaki sõnul on eelmise aasta neljandaks kvartaliks pea täielikult majandustulemustest välja taandunud lõpetatud brändide Monton, Mosaic, Baltman ja Bastion müügitulemused. “Kui me vaatame vaid Baltika hetkel ainsa opereeritava brändi Ivo Nikkolo müügitulemusi, siis näeme 2022. aastal hoopis 38-protsendilist müügitulu kasvu,” märkis Kippak.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700