Eesti veebipoodide ühiskampaania toimub sel aastal esmakordselt neli korda, tänane E-smaspäev toob kokku 280 e-poe eripakkumised.

- Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät-
- Foto: Raul Mee
„E-smaspäev on kasvanud riigi suurimaks ühiskampaaniaks, kus lööb aktiivselt kaasa müstiliselt suur hulk osalejaid. Nii on loogiliseks arenguks, et oleme tihendanud kampaaniapäevi ja laiendanud nii osalejate kui ka tootevalikut, et vastata ostjate ootustele ja soovidele,“ ütles E-smaspäeva korraldava Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Eelmisel E-smaspäeval kasvas e-poodide käive lausa 2,5–3 korda võrreldes tavapäevaga, mis näitab, et tarbijale võimaldatakse tõeliselt isuäratavaid eripakkumisi.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.