Möödunud aastal kogusid Coopi kaupluste 600 000 püsiklienti kokku 8,9 miljoni euro väärtuses boonusraha ja Coop Loto pileteid. Aasta jooksul aegus boonuspunkte umbes 500 tuhande euro väärtuses, mis tähendab, et Coopi kliendid kasutasid ära 95% teenitud boonustest.

- Coop kliendid kogusid aastaga 9 miljoni euro väärtuses boonuseid Foto: Andres Haabu
"See, et eelmisel aastal koguti boonust rohkem kui ära kasutati, ei tähenda, et vähem kasutatud summa klientide jaoks kadunud oleks," kommenteeris Coop Eesti kommunikatsioonijuht Martin Miido. Ta selgitas, et Coopis kalendriaasta jooksul kogutud boonusraha ei aegu ühel kindlal kuupäeval, vaid iga teenitud boonussumma on kasutatav selle tekkimise hetkest järgmise 12 kuu vältel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.