Rohepööre suurtes kaubanduskettides – loe, milliseid konkreetseid samme astutakse!
Kolme suure kaubandusettevõtte esindajad räägivad reaalsetest sammudest, mida nad on ette võtnud, et toimetada keskkonnasõbralikumalt ja jätkusuutlikumalt.
Ülevaate annavad Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas, Reitan Convenience Estonia innovatsiooni- ja turundusvaldkonna juht Berit Heinmets ning Tradehouse'i tegevjuht Laura Kuldkepp.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.