• 17.03.23, 15:42

ePrisma vähendas pakendite hulka

ePrisma on juba ligi kuu aega kasutanud uut pakendusviisi – tellitud kaup pakendatakse hulga paberkottide asemel taaskasutuspapist pappkasti. Alates käesolevast nädalast saavad korduvtellijad pakendikasti kullerile tagasi anda, kui kuller on tulnud uut tellimust kohale tooma.
Tellimuse pakendamine ePrismas
  • Tellimuse pakendamine ePrismas
  • Foto: Agnes Anijalg
„Soovime vähendada pakendite hulka ja tõsta efektiivsust – kui ühe keskmise 50-eurose tellimuse kohta kulus varem 4-6 paberkotti, siis nüüd saab hakkama ühe pappkastiga. Prisma emafirma Soomes kasutab sarnaseid kaste e-poes juba paari aasta jooksul ja tagasiside on hea,“ selgitas Prisma Peremarketi e-kaubanduse juht Antto Pajulahti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele