Autor: Maarit Eerme • 24. märts 2023

Kuidas Prisma private label toodete müüki kasvatas?

Prisma Peremarketi sortimendidirektor Kaimo Niitaru rääkis, milline on olnud private label toodete võidukäik olnud hinnaturunduskampaaniates Prisma Peremarketis.
8MAR2023 Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar . Foto autor Raul Mee
Foto: Raul Mee

Niitaru sõnul on sortimendi koostamisel kõige aluseks juhtiva kaubamärgi tooted. „Väga suurel juhul on tegemist Eesti tootjate toodetega“ sõnas ta. Niitaru rääkis veel, et kindlasti peavad sortimendis olema juhtivad kaubamärgid, mis on kliendi jaoks kõige tähtsam toode konkreetses kategoorias. Lisaks sellele peab olema sortimendis koht hinnaeelistootele ja ka kategooria kõige odavamale toote jaoks. „Nende kõigi jaoks on olemas oma klientuur ja need tooted täidavad oma rolli.“

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757