Autor: Maarit Eerme • 24. märts 2023

Kuidas Prisma private label toodete müüki kasvatas?

Prisma Peremarketi sortimendidirektor Kaimo Niitaru rääkis, milline on olnud private label toodete võidukäik olnud hinnaturunduskampaaniates Prisma Peremarketis.
8MAR2023 Jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminar . Foto autor Raul Mee
Foto: Raul Mee

Niitaru sõnul on sortimendi koostamisel kõige aluseks juhtiva kaubamärgi tooted. „Väga suurel juhul on tegemist Eesti tootjate toodetega“ sõnas ta. Niitaru rääkis veel, et kindlasti peavad sortimendis olema juhtivad kaubamärgid, mis on kliendi jaoks kõige tähtsam toode konkreetses kategoorias. Lisaks sellele peab olema sortimendis koht hinnaeelistootele ja ka kategooria kõige odavamale toote jaoks. „Nende kõigi jaoks on olemas oma klientuur ja need tooted täidavad oma rolli.“

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700