Pitsakett Peetri Pizza võttis kasutusele korduvkasutatava karbilahenduse, mis on uudne kogu maailmas.

- Peetri Pizza juht Marko Pleiats näitab uuenduslikku pitsakarpi.
- Foto: Vallo Kruuser
„Eestis on juba väga palju pitsasõpru, kuid Peetri Pizza müük kasvab igal aastal jätkuvalt – kui tunamullu müüsime rekordilised kaks miljonit pitsat, siis eelmisel aastal juba 2,2 miljonit pitsat. Arvestades, et ligi 70% meie pitsadest ostetakse kaasa, siis nii palju kulus ka ühekordseid pitsakarpe. See tähendab, et vajame keskkonna hüvanguks ühekordsele pitsakarbile korduvkasutatavat ja uuenduslikku asendust,“ ütles Peetri Pizza juht Marko Pleiats.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.