Autor: Kaubandus.ee • 18. aprill 2023

Maxima toob Baltikumis turule omabrändi Well Done

Maxima lansseerib uue omabrändi tootesarja Well Done, mis on saadaval kogu Baltikumis. Sortimenti jõuab aasta lõpuks ligi 700 erinevat toodet, pakkudes valikuga konkurentsi juba tuntud brändidele.

“Maxima hoolib Eestimaa peredest ning meie jaoks on oluline teha inimeste igapäevaelu lihtsamaks. Selleks, et klient ei peaks kvaliteedi ja hea hinna vahel valima, toome turule brändi Well Done, mille toodete puhul on säilinud kliendile harjumuspärane kvaliteet, kuid hind on rahakotisõbralikum,” sõnas Maxima Eesti tegevjuht Kristina Mustonen.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700