• 18.04.23, 10:29

Maxima toob Baltikumis turule omabrändi Well Done

Maxima lansseerib uue omabrändi tootesarja Well Done, mis on saadaval kogu Baltikumis. Sortimenti jõuab aasta lõpuks ligi 700 erinevat toodet, pakkudes valikuga konkurentsi juba tuntud brändidele.
Maxima toob Baltikumis turule omabrändi Well Done
“Maxima hoolib Eestimaa peredest ning meie jaoks on oluline teha inimeste igapäevaelu lihtsamaks. Selleks, et klient ei peaks kvaliteedi ja hea hinna vahel valima, toome turule brändi Well Done, mille toodete puhul on säilinud kliendile harjumuspärane kvaliteet, kuid hind on rahakotisõbralikum,” sõnas Maxima Eesti tegevjuht Kristina Mustonen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.25, 16:10
Veerand sajandit koos Prismaga
25 aastat tagasi, 2000. aasta sügisel, avati Tallinnas kaks uut kauplust – Sikupilli ja Rocca al Mare Prisma. Need olid Eestis midagi täiesti teistsugust: suured, valgusküllased ja laiade riiulivahedega hüpermarketid, kus sai ühest kohast nii toidu kui ka tööstuskauba.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele