• 18.04.23, 10:29

Maxima toob Baltikumis turule omabrändi Well Done

Maxima lansseerib uue omabrändi tootesarja Well Done, mis on saadaval kogu Baltikumis. Sortimenti jõuab aasta lõpuks ligi 700 erinevat toodet, pakkudes valikuga konkurentsi juba tuntud brändidele.
Maxima toob Baltikumis turule omabrändi Well Done
“Maxima hoolib Eestimaa peredest ning meie jaoks on oluline teha inimeste igapäevaelu lihtsamaks. Selleks, et klient ei peaks kvaliteedi ja hea hinna vahel valima, toome turule brändi Well Done, mille toodete puhul on säilinud kliendile harjumuspärane kvaliteet, kuid hind on rahakotisõbralikum,” sõnas Maxima Eesti tegevjuht Kristina Mustonen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele