„Kõik märgid näitavad, et seekordset kampaaniapäeva saadavad taas rekordid nii osalejate arvu kui ka soodustuste ulatuse osas,“ ütles E- smaspäeva korraldava Eesti E- kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee korraldab 10. mail E-kaubanduse UX konverentsi nings elle raames toimub ka Eesti kasutajasõbralike e-poodide konkurss. Sel korral on kõigil võimalus ise enda e-pood püünele tuua ning panna konkursile kirja!
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.