Žürii hindas 35 e-poe kasutajakogemust kuues erinevas kategoorias. Selgusid iga kategooria võitja ning koondpunkti tulemusena anti Grand Prix auhind ka kõige kasutajasõbralikumale e-poele.
10. mail selgub, kellest saab kõige kasutajasõbralikum e-pood. Ettevõtetel oli eelmine nädal võimalik täita ankeet veebikeskkonnas ning enda e-pood võitslustulle panna. Žürii hindab e-poode ning koondpunktide tulemusena selgub kõige kasutajasõbralikum e-pood.
10. mail toimuva E-kaubanduse UX konverentsi raames valitakse välja ka kõige kasutajasõbralikum e-pood. Hindamisele läheb 35 e-poodi 6 erinevas kategoorias.
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.