Eestis tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav iDeal avas Viru Keskuses Eesti esimese Apple Premium Partner kontseptsiooniga esindussalongi. Tegemist on Apple’i uue lähenemisega, mis pakub klientidele võimalust õppida ja kogeda „kõik ühes“ Apple’i kogemust läbi uuenduslike toodete ja teenuste.

- iDeal avas Viru Keskuses Eesti esimese Apple Premium Partner kontseptsiooniga esindussalongi.
- Foto: Andres Raudjalg
„Oleme siinsel turul tegutsenud juba kauem kui veerandsajandit ning kasvanud väike- ettevõttest tänaseks unikaalseks turu kvaliteediliidriks, mis pakub tööd 120 inimesele. Uue ja ainulaadse esindussalongi avamine 30. tegutsemisaastal on omamoodi teetähis ja sümboolne kingitus nii meie headele klientidele, koostööpartneritele kui pühendunud tiimile,“ ütles iDeal Group AS tegevjuht Antti Adur. Ta lisas, et salongi avamine Tallinna tuiksoonel on oluline etapp ettevõtte arengus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Euronics investeeris enam kui 500 000 eurot ja avas Tallinnas Viru Keskuses Eesti esimese uue kontseptsiooniga kaupluse, kus kasutatakse Eestis esimesena kogu kaupluse ulatuses ainult elektroonilisi hinnasilte.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.