• 18.05.23, 13:55

Urmas Villmann: pakend on parim reklaamikanal

Pakendid ei kao kuhugi ning suurem osa Eesti tootjatest jätab kasutamata võimalused pakendeid kui reklaamikanalit kasutada, ütles Jätkusuutliku pakendamise konverentsil agentuuri Kontuur Leo Burnett juhatuse liige ja loovjuht Urmas Villmann.
Urmas Villmann tõi välja, et enamik Eesti tootjaid jätab pakendi kui reklaami võimalused kasutamata.
  • Urmas Villmann tõi välja, et enamik Eesti tootjaid jätab pakendi kui reklaami võimalused kasutamata.
"Kui mina olin väikene poiss, siis elasin Ida-Virumaal Aseri nimelises külas. Seal polnud ostukeskusi, ega värvilisi pakendeid täis poode. Tol ajal oli kaupluse nimi "Leib-sai". Läksid poodi, oma poekott oli kaasas," rääkis Villmann. "Võtsid ühe paberi. Sellega said kastist katsuda, milline leib või sai olid kõige pehmem. Siis läksid järgmisesse poodi, millel oli peal kirjas "Piim", kus olid pudelites piim. Sealt ostsid piima."

Seotud lood

Uudised
  • 27.04.23, 14:20
2022. aasta edukaimad uudistooted Eestis
Nielsen valis juba 15. korda edukaima kaupluseriiulitele jõudnud uudistoote. Esikoha vääriliseks oli seekord Barbarissi limonaad.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 12:44
Selver tähistab Eesti toidu kuud soodushindadega
Septembris toimub Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi eestvedamisel 11. korda Eesti toidu kuu. Selver liitub traditsioonilise algatusega – pakub mitmetele Eesti toodetele soodsamaid hindu ning tutvustab erinevaid tootjaid ja maitseid, mida võiks proovida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele