• 18.05.23, 13:55

Urmas Villmann: pakend on parim reklaamikanal

Pakendid ei kao kuhugi ning suurem osa Eesti tootjatest jätab kasutamata võimalused pakendeid kui reklaamikanalit kasutada, ütles Jätkusuutliku pakendamise konverentsil agentuuri Kontuur Leo Burnett juhatuse liige ja loovjuht Urmas Villmann.
Urmas Villmann tõi välja, et enamik Eesti tootjaid jätab pakendi kui reklaami võimalused kasutamata.
  • Urmas Villmann tõi välja, et enamik Eesti tootjaid jätab pakendi kui reklaami võimalused kasutamata.
"Kui mina olin väikene poiss, siis elasin Ida-Virumaal Aseri nimelises külas. Seal polnud ostukeskusi, ega värvilisi pakendeid täis poode. Tol ajal oli kaupluse nimi "Leib-sai". Läksid poodi, oma poekott oli kaasas," rääkis Villmann. "Võtsid ühe paberi. Sellega said kastist katsuda, milline leib või sai olid kõige pehmem. Siis läksid järgmisesse poodi, millel oli peal kirjas "Piim", kus olid pudelites piim. Sealt ostsid piima."

Seotud lood

Uudised
  • 27.04.23, 14:20
2022. aasta edukaimad uudistooted Eestis
Nielsen valis juba 15. korda edukaima kaupluseriiulitele jõudnud uudistoote. Esikoha vääriliseks oli seekord Barbarissi limonaad.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele