• 18.05.23, 13:55

Urmas Villmann: pakend on parim reklaamikanal

Pakendid ei kao kuhugi ning suurem osa Eesti tootjatest jätab kasutamata võimalused pakendeid kui reklaamikanalit kasutada, ütles Jätkusuutliku pakendamise konverentsil agentuuri Kontuur Leo Burnett juhatuse liige ja loovjuht Urmas Villmann.
Urmas Villmann tõi välja, et enamik Eesti tootjaid jätab pakendi kui reklaami võimalused kasutamata.
  • Urmas Villmann tõi välja, et enamik Eesti tootjaid jätab pakendi kui reklaami võimalused kasutamata.
"Kui mina olin väikene poiss, siis elasin Ida-Virumaal Aseri nimelises külas. Seal polnud ostukeskusi, ega värvilisi pakendeid täis poode. Tol ajal oli kaupluse nimi "Leib-sai". Läksid poodi, oma poekott oli kaasas," rääkis Villmann. "Võtsid ühe paberi. Sellega said kastist katsuda, milline leib või sai olid kõige pehmem. Siis läksid järgmisesse poodi, millel oli peal kirjas "Piim", kus olid pudelites piim. Sealt ostsid piima."

Seotud lood

Uudised
  • 27.04.23, 14:20
2022. aasta edukaimad uudistooted Eestis
Nielsen valis juba 15. korda edukaima kaupluseriiulitele jõudnud uudistoote. Esikoha vääriliseks oli seekord Barbarissi limonaad.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele