Tuntud kaubamärke Zara, Bershka, Mango, Armani Exchange ja Aldo esindav Apranga esitas majandusaasta aruande, mille järgi lõpetas ettevõtte eelmise tegevusaasta kahjumiga.
Apranga kahjumiks eelmisel aastal oli rohkem kui 40 000 eurot.
Foto: Raul Mee
Värskest majandusaasta aruandest selgus, et Apranga jäi 2022. aastal 11,42 miljoni eurose käibe juures 40 076 euroga kahjumisse. Mullusega võrreldes ettevõtte müügitulu kasvas 14,11%.
Vilniuse börsil noteeritud kaubaketi Apranga Grupi jaemüük ulatus 2023. aasta märtsis 23 miljoni euroni ja kasvas eelmise aasta märtsiga võrreldes ligi 22 protsenti. Suurim kasv tuli Eesti arvelt.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.