• 21.06.23, 14:25

Eesti kaupade hinnad on tõusnud üle Euroopa Liidu keskmise

Erakordselt kiire inflatsiooni tõttu tõusis eelmisel aastal Eesti majanduses üldine hinnatase Euroopa Liidu (EL) keskmise suhtes 89 protsendini. Aastases võrdluses oli tõus ligi 7 protsendipunkti (pp) ja tegu oli EL-is suurima hüppega.
Mertsina sõnul muudab kiire hinnatõus meie ettevõtete jaoks konkurentsikeskkonna üha pingelisemaks.
  • Mertsina sõnul muudab kiire hinnatõus meie ettevõtete jaoks konkurentsikeskkonna üha pingelisemaks.
  • Foto: Raul Mee
Kaupade hinnad tõusid eelmisel aastal 95 ja teenuste hinnad 81 protsendini EL keskmisest. Ka viimase 10 aastaga on Eesti üldine hinnatase kõige enam kasvanud, selgitas Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.

Seotud lood

Uudised
  • 30.05.23, 13:40
Kommentaar: eestlaste ostujõud vähenes
Inflatsiooni arvestav jaekaubandusettevõtete müügitulu, ilma mootorsõidukite müügita, langes aprillis 11%. Vähenemine on toimunud juba kaheksa kuud järjest.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele